Skaner wolny pod WinXP.

Autor: Kokopiko (bzyk[NO_SPAM)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 20:08:58 MET

Mam od 6-7 lat skaner Primax Colorado Direct 9600 i zawsze (WIN95/98SE)
sprawował się bezproblemowo. Jednak pod windows XP skanuje bardzo wolno.

Na płytce która dostałem do skanera jest tylko sterownik dla WIN95, który
działał tez pod WIN98SE. Sterownik dla WINNT sciagnąłem ze strony
producenta, sterownika dla XP nie było jednak producent zalecił
zainstalowanie sterownika NT dla WinXP.

Skaner jest na LPT, drukarka do niego podłączona zachowuje się OK.
Sprawdzałem na 3 różnych mainboardach.

Czy ktos ma jakiś pomysł ??

Dodam jeszcze, że na 2 róznych płytach ABIT`a (BE6 i BE6-II) miałem z nim
problemy w postaci "skanowania do połowy".

Pozdrawiam