Re: Jaka k. graficzna z DVI, ale nie do gier?

Autor: Krzysztof (krzysztof_at_spamwontss.krakow.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 19:39:55 MET

Użytkownik "Alti" <bla_at_bla.pl> napisał

> Wejdz na strony ATI i popatrz na
> rekomendowanych producentow. Druga rzecz to ze GF beda miec mniej
precyzyjne
> fonty. Ati 2D ma i mialo zawsze lepsze od GF.

Z moich doświadczeń wynika, że jest to dość ryzykowne stwierdzenie. Z
panelem SHARP w rozdzielczości natywnwj 1280x1024 używałem Radeona 9000 PRO
i GeForce'a FX 5600 przez złącze DVI oczywiście. W obydwu przypadkach jakość
była perfekcyjna pod każdym względem. Piszę była, bo Radeon się zepsuł i
wróciłem do NVidii.

Pozdrawiam
Krzysztof