monitor trzesie sie na czarnym tle

Autor: RaV (spamerom_at_mowimy.nie)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 15:52:23 MET

Hey

Moze i temat "trzesacego sie monitora" byl niejednokrotnie poruszany ale moj
problem jest troszke inny :
otoz pracuje na 1280x1024 i 85Hz i gdy mam bialy lub czerwony (lub jakis
inny) tekst na czarnym tle to literki zaczynaja sie trzasc...
Czarne literki na bialym tle sa ok. Problem jest o tyle nietypowy ze
trzesienia wystepuja od polowy ekranu w dol... gora jest raczej ok.
Probowalem odsuwac od sciany ale to niepomaga.
Mam monitor SAMSUNG SyncMaster 957DF.... prosilbym o wskazowki co z tym
mozna zrobic i jak zdiagnozowac przyczyne...
Dziekuje.

--
Pozdrawiam,
Rafał Bednarz