Re: promieniowanie

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 15:05:59 MET

aDm <a_d_m_at_op.pl> wrote:
[ciach]
> Pytam bo ginekolog poinformowal moja zone ktora jest w ci?zy ze moze
> przebywac tylko 4 godziny w pomieszczeniu w ktorym znajduja sie komputery.
> Czy nie wystarczy jak zona wylaczy po 4 godzinach komputer na swoim
> stanowisku (nastepny monitor oddalony o ok. 1.5 m)?

Dodam jeszcze cos od siebie, moze nie potrzeba wysylac lekarza do szkoly.
Byc moze mial on na mysli ze _w_pracy_ nie mozna kobiecie w ciazy siedziec
przed komputerem dluzej niz 4 godziny - jest to regulowane przez kodeks
pracy (nie pamietam jakie paragrafy i czy czegos nie zmieniali ostatnio).
Kobieta moze odmowic pracy jezeli ma siedziec dluzej niz 4 godziny przed
komputerem.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku