Temperatury w ASUS A7N8X Deluxe

Autor: Marek (markocrk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 14:28:23 MET

Posiadam od niedawna nastepujacy zestaw:

  - plyta ASUS A7N8X Deluxe
  - procesor Athlon XP 2600+ fsb 333 MHz + fabryczny wentylator
  - dodatkowy wentylator w obudowie
  - nic nie jest przetaktowane

Po zainstalowaniu programu SpeedFan 4.09 wykrywane sa nastepujace uklady do
pomiaru temperatury:

1. Winbond W83L785TS-S i pokazuje on temperature od 65 do 83 w zaleznosci od
obciazenia procesora
2. Asus AS99127F:
      Temp1: 20 do 28 stopni
      Temp2: 54 do 63 stopni
      Temp3: 30 do 38 stopni
3. LM75:
      Temp1: 54 do 63 stopni
      Temp2: 29 do 33 stopni

Kompletnie nie mam pojecia co ktory czujnik pokazuje. Zastanawiaja mnie tez
bardzo wysokie temperatury na pierwszym ukladzie..... 83 stopnie to chyba
troche za duzo, a moze czujnik na plycie jest uszkodzony? Nie wiem tez jak
uklad ASUSA moze pokazywac 20 stopni, skoro w pokoju mam 23...

Pozdr
Marek