Re: niezawodna plyta glowna na Athlon

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 12:57:02 MET

> Pytanie do pracowników serwisu:
>
> Jaka obecnie jest niezawodna płyta głowna do Athlona mająca
> parametry Asusa A7V8X-X (LAN, KT400, DDR400/3 (i tu nie jestem
> pewien czy przypadkiem to nie jest DDR333/3 DDR400/2, AGP8X)
> ...które mi odpowiadają?
>
> Z opowieści jak i z doświadczenia z jednym egzemplarzem wiem,
> że w/w jest awaryjna i sporo płyt wraca do serwisu...

nie jestem pracownikiem serwisu więc nie powiem nic a tym ASUSie - wtrącę
jednak swoje 3 grosze w kwestii ogólnej i powiem że to Athlonów (które się
dobrze kręcą) warto kupować płyty, które dobrze wspierają overclocking.. a
na tym polu prym wioda płyty na chipie nForce2 nVidii.. niezależne
taktowanie PCI i AGP to jest to!

PZDR
Shaman