Re: Czy istnieje kieszeń, która odłącza drugi HDD?

Autor: DooMiniK (bachus20[WYTNIJ)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 11:34:22 MET

Towarzysz(ka) JarekJ zapodał(a):Towarzysz(ka) JarekJ zapodał(a):
> To byłoby idealne rozwiązanie dla mnie - gdy wkładam kieszeń z dyskiem,
> dysk wewnątrz kompa jest odłączany (zasilanie) i pracuję na czysto z
> dyskiem w kieszeni!
> Czy istnieją takie kieszenie?

1. Można by kombinować ze zworkami - oba dyski ustawić
na mastera i odpowiednią kolejność na taśmie - jak dobrze
pomieszasz masz dużą szansę, że wsadzenie dysku do szuflady "przyćmi"
dysk w kieszeni :-) (aczkolwiek nie odłączy zasilania)

2. Dwie szuflady - jeden dysk wkładasz - drugi wyciągasz

3. Szuflada typu adax (przekręcenie kluczyka odłącza zasilanie)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)itc(dot)pl