Karta graficzna Leadtek a klonowanie obrazu?

Autor: Nafcio (nafcio_at_gazeta.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 11:23:34 MET

Witam,

mam pytanko, czy spotkal sie juz ktos z tym ze na wiekszosci kart firmy
Leadtek na chipsetach nVidii z wyjsciem TV nie mozna sklonowac obrazu. Mozn
wlaczyc albo monitor albo TV ale klonowanie nie dziala. Mam wlasnie karte
Wifast MX440-8x T64 A180 VIVO i nie moge za nic w swiecie uzyskac
jednoczesnie obrazu na monitorze i TV. W serwisie gdzie kupowalem karte
powiedzieli ze to normalne w przypadku wiekszosci kart Leadtek.
Czy ktos sie z tym spotkal i czy jest na to jakis sposob (oczywiscie oprocz
kupna nowej karty)?

Dzieki
Do siego roku 2004