Jaka k. graficzna z DVI, ale nie do gier?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 03 Dec 2003 - 17:41:24 MET

Wiem, ze pytan o grafike dobra jest duzo.Ale mi nie chodzi o dobra, wydajna
karte do gier, lecz o dobra karte graficzna do tekstu, internetu itp. z
wyjsciem DVI do monitora lcd.Ostatni moj nabytek Radeon 7500 LE gigabyte to
totalna porazka, nie dosc, ze sa ciągle problemy z ustawianiem odswiezania,
to generowany obraz jest beznadziejny, czcionka blada, rozmyta, wystrzepiona, z
olbrzymia pikseloza, dlatego sie jej pozbywam.Chcialbym uniknac powtornie
czegos podobnego, stad moje pytanie.Do tej pory uzywalem monitora crt Sony
G200, teraz sie przesiadam na lcd i chce od razu kupic sensowna karte
graficzna.Acha, najwzniejsze, zalezy mi, by byla cicha i nie miala jesli to
mozliwe zadnego wiatraczka,cena cos do 300-350zl....no moze do 400zl.Pozdrawiam.