Szybkie pytanie o DVD do archiwizacji danych...

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 09:37:48 MET

Przyznam, ze temat formatow DVD jest dla mnie calkowicie nieznany.
Szperalem po cdrinfo, ale niewiele mi sie rozjasnilo.

Problem wyglada tak - potrzebuje nagrywarke DVD
wylacznie do nagrywania danych jak na zwyklym CD-R,
tylko w wiekszych ilosciach ;-) Zadnych filmow itp

Jaki format zapisu powinienem stosowac by plyty byly
odczytywane bez problemy w roznych napedach DVD?

Interesuja mnie plyty jednokrotnego zapisu, nie RW.
Czy musze sie liczyc z problemami z odczytem plyt
w roznych napedach ze wzgledu na format plyty?

Bede wdzieczny za zwiezla odpowiedz.
Naped powinienem kupic dzisiaj, a sklep zamykaja o 12tej ;)

pozdrawiam