Re: Tracert - obudowy - opinia

Autor: Radek Owczarek (owczar_at_studenci.info)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 06:38:08 MET

Użytkownik "krzychu" <krzychu_at_poczta.okay.pl> napisał w wiadomości
> nie wiele maja ciekawych modeli
> ja mam Tracer TRO-626 Libra Black chodzilem za nia ponad tydzien
> i jest super :-)

Tak niby wszystko ok,ale...
ze 2 miechy temu kupiłem kompa w ob. Tracer TRO 585 Focus long
i załamka.:
1. Miał być podobno zasilacz 350 wat - jest 300 ( w opisach podają że ma być
300, ale na pewno montują także 350) - nie wiem od czego to zalezy
2. Z przodu obudowy winny być 2 porty usb i audio, jest tylko szufladka i
nic (raz montują tak raz nie - nie wiadomo od czego to zależy)
3. W jednym sklepie (w iinym był zakup) otwierałem i widziałem szynę do
montowania hdd itp do samego dołu (można by chyba w sumie z 6 napedów
minimum zamontować - ale oczywiście w zakupionym modelu tego nie ma
4. Na stronie producenta hmm, żadnaych namiarów tylko że dystrybują zajmują
się: megabajt i incom - średnio wiarygodne

generlanie do obudowy nie mam zastrzeń ale te detele szczególnie jelsi na
niektóre się liczyło trochę denrewują i dokupić ten frontowy duplikator
portów teź jest trochę problem