Re: Sex strony w Ulubionych

Autor: Mithrandir (_NOSfirstmithrandir_NOS_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 01:00:29 MET

> Kumpel ma problem z ... no właśnie nie wiadomo co to gówniany program.
>
> Po wnikliwej obserwacji zauważyliśmy że równo co 5 godzin
> katalog ulubione zmienia wygląd z gwiazdy na zwykły folder, a w
> głównym katalogu Ulubione pliki znajdujące się poza folderami
> zamienianie są 12-stoma linkami erotycznych stron.
>
> Wie ktoś jak się pozbyć tego gówna ?
>
> H...\Run i msconfigiem autostart sprawdzony.

Spróbuj podziałać programami Ad-aware 6.0:

http://www.lavasoft.de/support/download/

Spybot - Search & Destroy

http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=news

ten drugi przed zaktualizuj przed startem. Raz tylko
się spotkałem z programem, którego te dwa nie potrafiły
usunąć. Prawie na pewno powinny pomóc.

Pozdrawiam Mithrandir

PS. Następnym razem lepiej uważać na co się klika, kolega
    po kilku dniowej zabawie miał 4 rezydentne programy i
    ponad 2000 wpisów znalezionych przez te programy.
    One czasami kasują standardowe paki z kazy i innych
    podobnych programów, raz mi jeden taki programik chciał
    wyciąć save do wszystkich gier jakie miałem na dysku,
    więc przed usunięciem lepiej sprawdzić co się wycina.
    No i ważny jest jakiś antyvirus działający non-stop,
    bo trojanów jest w internecie mnóstwo.