Re: zwisy kompa na MSI KT4AV

Autor: Michał (muzio.usun.to_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 00:04:42 MET

Użytkownik trzmiel napisał:

> sprobuj na jakims dobrym zasilaczu potestowac.
> zrob upgrade biosu, daj defaultowe ustawienia, sprawdz tez pamiec - nic o
> niej nie wspomniales (wlasciwie od niej zacznij).

hmm, ten zasilacz ponoć nie jest zły, upgrade biosu robiłem, zresztą
według specyfikacji ten upgrade naprawia tylko pracę z pmięciami samsunga

ale z tym upgradem biosu to jest coś dziwnego, bo po zainstalowaniu MSI
LiveUpdate pokazywał mi cały czas, że ten bios można upgradować, nawet
po upgradowaniu

no a co do pamięci, to one mogłby być tym właśnie punktem zapalnym, bo
mam dwie kości 128 i 256 no name, ale je testowałem MemTest86 i Windows
Memory Diagnostic i według nich są obie w porządku, może na weekend
wyjme koleżance z firmy z kompa kingstony i potestuję

--
pozdrawiam
Michał