Re: jak byc legalnym...

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 23:01:04 MET

Piotr wrote:

> zdradź prosze... co znaczy "u nas"?? linuxlandia? :)
> fajnier byloby poznac takie miejsce w polsce gdzie "normą"
> jest linux i ludzie robią duże oczy na widok jakiegoś.... "windowsa"??? :)

Bolesławiec, jak to mnie stefe ładnie rozpracował rzeczywiście okolice
JG. A wszystko dlatego ze jakimś dziwnym trafem jakis rok temu była
kontrola w którymś ze sklepów (przeżyli)i teraz wszystkie autentycznie
promują linuxa. Co nie znaczy że nie kupisz Windowsa... Według mnie to
przyszłosciowe postepowanie, bo po co płacić za coś co można mieć za
darmo to nie wiem...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840