Dziwne zachowanie FlashBara

Autor: Wojtek Piwowarski (wpiwowar_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 22:29:44 MET

Witam,

zmieniłem ostatnio system na Windows2000 i mam w związku z tym następujący
problem z wymienną pamięcią flash na USB. Gdy próbuję zatrzymać flashka aby
go "bezpiecznie usunąć z systemu", zostaje on usunięty, ale natychmiast po
tym zostaje ponownie rozpoznany i podłączony. Taki problem nie występował
gdy używałem WinXP. Dodam że posiadam płytę główną na VIA KT400. Próbowałem
zmienić opcję "Zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu
oszczędzania energii" w Panelu Sterowania na Głównym koncentratorze USB 2.0
w zakładce zarządzanie energią, ale po ponownym wejściu na tą zakłądkę opcja
jest nadal wyłączona (nie wiem czy to w ogóle ma jakiś związek). Czy ktoś
spotkał się z podobnym problemem ???

pozdrawiam,
Łukasz Piwowarski