Asus A7V133-Raid i CLEAR CMOS

Autor: durante_at_op.pl
Data: Tue 30 Dec 2003 - 20:17:42 MET

Mam plytke Asusa A7V133-raid na chipsecie via kt133A. Na stronie Toms Hardware
znalazlem artykul o tutningu biosa i postanowilem sie pobawic Niestet,
zmienilem o jedna opcje za duzo :/

Otoz ustawilem w biosie parametr CAS Latency na 2T (poprzednio 3T) i od tej
chwili zima. Komp nie startuje. Nic sie na ekranie nie pokazuje.
Jak widac moje pamieci tego parametru nie wytrzymaly

Oczywiscie nie przejalem sie tym, bo od czego jest zworka CLEAR CMOS. Siegam
po instrukcje, zlokalizowalem zworke i co widze ... zworki nie ma! Jest
przeznaczone dla niej miejsce, ale zworki tam nie ma.

Ok mysle sobie. Od czego jest google. Znlazlem info paru osob, ktore rowniez
zdziwily sie brakiem tej zworki w niektorych asusach. Osoby te poradzily sobie
jednak zwarciem dwoch punkcikow w ktorych ta zworka byc powinna. Oczywiscie
rowniez to zrobilem, ale nic to nie pomoglo. Probowalem wszelkich kombinacji.
Bateryjke oczywiscie tez wyciagalem na jakis czas. Bez rezultatu.

Czy jakis spec zna jeszcze inne mozliwosci wyczyszczenia pamieci biosa? Czy
czeka mnie wgrywanie nowego w jakiejs firmie???