IBM ThinkPad hardware maintenance diskette

Autor: Michal Wrobel (michwrob_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 20:16:26 MET

Witam.
Mam problem z moim IBMem ThinkPad T21.
Proba upgrade'u biosu nie powiodla sie z powodu blokady upgrade'u w
setupie. Wyzerowany (do ciagu fff..) zostal za to UUID - identyfikator
komputera. Przy starcie systemu wyswietlany jest teraz komunikat "0189:
Invalid RFID Configuration Information Area". Komputer nie jest
wyposazony w RFID, nie ma ustawionych zadnych hasel. Upgrade biosu (tym
razem udany) nic nie zmienil.

Nowy UUID mozna wygenerowac za pomoca oprogramowania "hardware
maintenance diskette". Przeszukalem dokumentacje techniczna, instrukcje
serwisowa oraz "google" ale nie mam pomyslu skad to sciagnac.
Udalo mi sie zdobyc wersje 1.60 ale do T21 konieczna jest 1.62. Czy ktos
z grupowiczow posiada takie oprogramowanie?? Bylbym bardzo wdzieczny za
udostepnienie.
Byc moze ktos ma inny patent na usuniecie tej usterki?

pozdrawiam
Michal Wrobel.