Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 16:51:23 MET

"Damianin" <damianin_usun_to__at_wp.pl> wrote in message
> Zmieszczą się. Klapkę zawsze można zdjąć jakby co jednym ruchem ręki...

Jakims cudem moj wentylator obrotow (Zalman ZM-MFC1) nie miesci sie pod
klapka (Chieftec BX czarny Middle tower). A bez klapki IMO obudowa brzydko
wyglada - dotyczy to wszystkich obudow Chiefteca.
Mimo to jestem z niej bardzo zadowolony, nie trzeba uzywac srubek, ale nic
na sile - jak ktos chce to moze sobie przykrecac srobkami (np karty
rozszerzen - sa odpowiednie dziurki na srubki).
Jest tylko jedno ale: ten "czarny" kolor w serii BX tak na prawde nie jest
czarny, jest to ciemny grafit - mam napedy czarne i niestety widac roznice w
kolorze - ale mam klapke ;]

ps. Gdyby Antec Sonata byl wiekszy (wyzszy o 10cm) to nawet nie patrzyl bym
na Chiefteca i dolozyl te 200 zl bo obudowa (szczegolnie zasilacz - BTW o
wiele lepszy od Chiefteca ;]) jest naprawde cicha i ladna.