Re: jak byc legalnym...

Autor: Piotr (piou_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 20:03:42 MET

> No ale ty masz z bańki.

to byl jakis komplement??? :)

> Zawsze możesz poprosić klienta o numer seryjny do windows i mu
> zainstalować wklepując ten co dostaniesz na kartce od niego. A skąd
> klient wziął ten numer to masz głęboko.

ty chyba nie do konca wiesz o co biega...
skoro myslisz ze przyslowiowe "panie krysie" ustawią mi się w kolejce z
numerami seryjnymi
to nie miales nigdy do czynienia z klientami... w takim wypadku - nie mozemy
razem kontynuowac tego tematu :)

> Ponadto windows można bardzo łatwo zainstalować na komputerze na którym
> jest windows, tak że nie będzie śladu po linuksie.

czytalem 3x ale tego to juz w ogole nie rozumiem :))) pozniej poczytalm
jeszcze pare razy :)

P.S. od poczatku nie odpowiadales na moje wyrazne pytanie - nie drążmy tego
dalej :)