Re: jak byc legalnym...

Autor: Piotr (piou_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 19:39:16 MET

> A dlaczego niby nie? Bierzesz takiego Mandrake albo Auroxa i masz
> problem z głowy - instalacja jest nawet prostsza niż windowsa, bo razem
> potrzebnymi programami. A żeby sprawdzić czy sprzęt chodzi, to
> wystarcza... ;)

ajjajajajjjjj.... wiadomo przeciez dlaczego nie.... problem z głowy? dopiero
by się zaczął!!
 wyobraz sobie teraz jak "pani krysia" bierze ode mnie sprzet pod pache,
zanosi do domu, załącza i sprawdza kompa na wszystkim co potrafi najlepiej,
czyli "mandrake od środka"!!! :)))
to na 100% będzie to co miała na kursie przygoptowawczym do pracy!
mąż będzie pękał z zazdrości jak zobaczy jak żona popierdziela na Auroxie!
:))