Re: GF4 MX 440 64 MB DDR probelm !!

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 18:23:08 MET

Użytkownik "Bogdan S" <bogdan_at_losthope.com.pl> napisał w wiadomości

> ---------
> mmmmmm troszke dziwne, ale to by swiadczylo, ze masz ustawiony tV jako
> pierszy monitor aten no momnitor jako drugi i wylaczany.
> Sprawdez ustawienia grafiki,
[...]

Dokładnie tak ! Gdyby na pasku miał NVIDIA Media Center, to ja bym postąpił
tak: odpalić PCta z TV jako monitor, kliknąc na pasek zadań, odpalić NVMC i
wybrać "Menedżer pulpitów nView". W nim zaś "Konfiguracje monitora" i
przestawić na SVGA (czy jaki tam się pojawi). Ewentualnie - odpalić PCta w
trybie awaryjnym i pokombinować z NVMC.
Niestety, nie wiem jak przestawić typ monitora domyślnego bez odpalania
sesji Windows :-(

Na koniec - uwaga bardziej ogólna: wszelkie, ale to wszelkie operacje
łączeniowe typu PeCet z odbiornikiem TV, VCR, anteną zbiorczą czy kablówką
_NALEŻY WYKONYWAC TYLKO PO CAŁKOWITYM ODŁACZENIU SIECI OD PECETA_ !!!
(Czytaj - po wyjęciu wtyczki zasilania z gnizada sieciowego. Zaprawdę,
powiadam Wam - lepiej przedobrzyć z ostożnością niż przeklinać własną
głupotę :-))

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski