Problem z plyta?

Autor: Albert (formelin_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 17:06:34 MET

Cześć wszystkim

Zwracam się do was w ostateczności po wypróbowaniu wszelkich
dostępnych mi środków.
Mój sprzęt to:
Athlon 2000+
Płyta GigaByte GA7VA
256 DDR (333) Kingston'a
Dysk Maxtor 60 GB
DVD LG
Nagrywarka TEAC 52x

Dysk podpięty pod pierwszy kontroler, pod drugi nagrywarka jako master
i DVD jako slave.
Problem w tym że przy instalacji większości programów wyskakuje błąd
CRC. Zainstalowane wszystkie service pack'i do VIA. Zainstalowałem
również VIA latency pack który podobno miał rozwiązać ten problem.
Przepiąłem DVD jako slave pod pierwszy kontoler i wszystko chodzi
idealnie. Nagrywarka podpięta po pierwszy kontroler jako slave i
wszytko chodzi idealnie. Pomyślałem że taśma któraś walnięta.
Wymieniłem obie, podpiąłem wszystko po staremu i problem dalej
istnieje. Teraz mam pytanie. Dobrze myślę ? Uważam że to walnięty
kontroler na płycie. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?