ATI RAGE z tunerem TV co to za karta????

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 16:51:51 MET

Witam,

Mam starą kartę ATI z tunerem telewizyjnym i sprzętowym dekoderem MPEG...

Wpadłem na pomysł aby zrobić sobie odtwarzacz DVD na tej karcie, ale
nie mam pojęcia co to za karta i skąd mam wziąść sterowniki do niej....
Na stronach ATI trzeba podać nazwę karty, a ja jej nie znam,
próbowałem "losowo", ale prowadziło to do zawieszania sie komputera....

Karta jest PCI

Karta ma scalaki:
3D RAGE PRO AGP 2x (ATI)
BT829AKRF (BT)
SAA5281GP/E (PHILIPS)
MPEGCD1V (IBM)

oraz głowicę Philips FI1216 Mk2/PH

Jest produkcji ATI, Made in Canada i (c) 1997 :-)

z góry dzięki za pomoc

ax