Re: problem z karta graficzna?

Autor: moonman (beetrootWYTNIJTO_at_autograf.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 15:56:20 MET

> Może masz niestarannie posmarowany układ graficzny? Najlepiej kup taką
> specjalna postę przewodzącą z domieszką srebra i nia równomiernie posmaruj
> scalaka. I koniecznie wcześniej usuń poprzednią pastę, zapewne silikonową.
> Tylko bądź ostrożny! Taka pasta przewodzi prąd, więc nie pobrudź nia jakichś
> części w kompie, bo możesz mieć problemy. jeżeli nie czujesz się na siłach
> poproś kogoś doświadczonego.

tego nie będę robił... karta jest jeszcze przez kilka m-cy na gwarancji..
więc jeśli nie znajdę lekarstwa na te 'smieci' to ja oddam do sklepu

> O, i wcześniej sprawdź czy wiatraczek dobrze
> chodzi, może to on jest problemem.

ale wiatraczek sprawdze...
heh.. mialem kiedys problem z kompem.. ciagle blue screen mi wyskakiwal...
i to zawsze ok. 12.00 w poludnie... (robote zaczynam od 8-mej)

okazalo sie ze wiatrak sie skopcil... i ok. 12-tej procek mial tak wysoką
temperaturę ze komp swirowal :)

> Pozdrawiam
> Mad_Lamer

rowniez pozdrawiam i dzieki za rady..