Re: dziwne skoki napiecia na 3,3 V

Autor: Paweł (sarzyk_at_manutd.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 16:13:06 MET

tu nie chodzi o to poprostu szlak ci trafil na plycie kondensator(y) i
poprostu bedziesz musial je wylutowac i przylutowac nowe cena ok 3zl
sztuka....:( ale najlepiej poprostu zobacz ktore to sa musza byc
"wybrzuszone do gory" i moga wygladac jak spalone - spoko to tylko wyciek
elektrolitu ale to napewno to wiec dzialaj......powodzenia i pozdrawiam