HydraVision ...

Autor: Logan (logantest_at_o2.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 13:54:31 MET

Witam,
kupilem niedawno na gieldzie Radeona 9000 (firma xelo - nigdy o niej nie
slyszalem ale ze gosciu oferowal go dosc tanio to zaryzykowalem i musze
powiedziec ze sie nie zawiodelm..). O ile wiem ta wersja nie posiada dwoch
RAMDAC-ow w zwiazku z czym o obsludze dwoch monitorow analogowych moge
zapomniec. Karta ma za to wyjscie DVI-D a ze mam zamiar w najblizszym czasie
kupic monitor LCD to jestem ciekaw czy karta ta byla by w stanie obsluzyc
rozszerzony pulpit (monitor LCD na DVI-D i jednoczesnie monitor analogowy na
DVI-SUB) ?
PS. Zastanawiam sie nad zakupem monitora Nec 1760NX .. w archiwum doszukalem
sie wielu roznych czasmi skrajnych opini na jego temat ... a dodatkowo na
stronach slepow komputerowych doszukalem sie bledow w specyfikacji tego
monitora ... maw wiec pytanie do jego uzytkownikow : Czy to prawda ze panel
ten jest wyjatkowo ciemny i czy katy (podobno 140/140 ale slyszalem pare
innych wersji ..) sa wystarczajace do wygodnej pracy na nim ... ?