Jakis alarm20na=20plycie=20glownej??=

Autor: franekand1_at_o2.pl
Data: Tue 30 Dec 2003 - 13:09:04 MET

Witam, jestem tu nowy :) wiec jak cos nie tak zrobie to nie
jedzcie mnie mocno z gory dzieki.

Mam taki problem, od jakiegos miesiaca, dokladnie od kad
zaczely sie te naloty na chaty w Polsce ( ale mysle ze jest to
tylko zbieg okolicznosci ) wlancza mi sie w kompie jak by
alarm. Konkretnie na plycie glownej, glosniczek od kompa
wyje mi jak syrena TiTuTiTU :d tak caly czas, dwa dzwieki
wyzszy i nizszy, z tym ze o tyle jest to dziwne, ze wlancza mi
to sie niespodziewanie, jak juz dzialam pod windowsem,
najczesciej jak gram w jakas gre, ale zdarza sie tak ze komp
stoi w tle chodzi jakis program i to wszystko i nagle zaczyna
sie. Dla mnie wyglada to jak by sie cos przeciazalo, ale co?
jak gram w jakas gre, pogram chwile, czasami dluzej nie ma
reguly i wlancza mi sie, piszczy caly czas jak gram wylacze
gre i gdzies po 10 min przestaje, ale nie ma reguly na to,
czasami wlancza sie i podczas gry sie wylancza. Myslalem ze
to procesor sie przegrzewa czy cos? ale zawsze jak sie
wlancza ten alarm odrazu sprawdzam poziom uzycia
procesora czasami jest uzywany w 100% a czasami nawet
tylko w 5% a mimo to alarm sie wlancza. Jezeli alarm sie
wlaczy podczas gdy np nie gram, to wystarczy jak wyloguje
sie z windowsa, nawet nie potrzeba restartu, w momencie gdy
sie wyloguje odrazu glosniczek milknie, w przypadku restartu
rowniez tak jest, ze glosniczek sie wylancza wowczas gdy
system zostanie zamkniety, wiec wyglada to tak jak by to
system inicjowal czy wlanczal en alarm, jak by to on sterowal
nim. Dzialam na XP pro juz ponad 1,5 roku i dopiero jak
napisalem od niedawna cos takiego mi sie dzieje, nic w
sprzecie nie wymienialem, kazda czesc jest taka jak byla
wowczas gdy tego problemu nie mialem.

Czy ktos wie gdzie i w czym tkwi problem? nikt u mnie nie
spotkal sie z czyms takim mam plyte ABIT BL7-RAID i
Celerona 1,7 GB dzialam na systemie Windows XP i caly czas
cos mi sie wydaje ze to windows cos miesza, wczoraj
przeinstalowalem system ale nadal ten sam problem, nie
wiem co jest.