Re: Mysz optyczna logitecha wariuje (?)

Autor: Talar (teofils_masterNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 12:25:55 MET

Użytkownik "Qba" <oink_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości:
> Witam,
>
> Mam nowa mysz optyczna logitecha (M-BJ58),
> i co jakis czas podczas ruszania mysza
> nagle znika wskaznik myszy,
> a wlasciwie to nagle pojawia sie w losowym miejscu ekranu (?!).
> Potem myszka przez jakis czas dziala dobrze i znowu wariuje na moment...

hmm
no ja sie spotkalem z takim problem...
zniknal w momencie kiedy przestalem uzywac podkladki :)
na moj prosty chlopski rozum...laser ktory jest w myszce to przeciez rodzaj
swiatla... a skoro podlkadka byla ofoliowana to byla czyms w rodzaju
lustra...odbijala swiatlo lasera ale w jakis dziwny sposob, tak ze nie byl w
stanie sobie tego skorygowac... no ale moze sie myle :) jesli tak jest to
niech mnie ktos uswiadomi :)
teraz uzywam myszy ktora lezy bezposrednio na biurku (czyt. plycie
okleinowej) i jest wszystko ok :)
pozdro

talar

--
PMS    - Czerwona 206-ka 1.1  XR Presence '03
PRFC  - Olympus C-220 ZOOM