Re: Abit NF7-SL vs. Epox 8RDA3+

Autor: Bubby dawniej TRH (46349_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 11:55:33 MET

Użytkownik "Nathan" <nbqx@_WYTNIJ_o2.pl> napisał w wiadomości
> Ze jak???
> hm.... a ta informacja po zmianie
> parametrow BIOSu to pewnie dla picu.

Mój kumpel kupił sobie tę płytę. Zamontował. Włączył, kompa i wszystko było
ok. Zaczą ustawiać mnożniki, FSB, i inne duperele. Nagle wyłaczyli mu prąd,
akurat kiedy ekran BIOSu był waczony. Potem jak już prąd przywrócili komp
nie chciał ruszać. Typowy obiaw, czyli wiatraki się kręcą, dysku pracują,
ale nic po zatym.
Oddał płytę do serwisu i jak już się wcześniej domyśleliśmy padł BIOS.

Ja miałem okazję Dostać ją miesiąc temu. Jak ją podłączyłem okazało się że
juą miała padnięty BIOS, a była nowa. W sklepie mój znajomy powiedział że na
50 sztuk tych płyt kilka ma już zwalony BIOS, a w 70% przypadkach wracają na
serwis własnie po tym jak padło to ustrostwo.
Czasem wystarczy przekręcić CPU i też leży.