"Strajkująca" HP DJ510

Autor: Krzysztof Kucharski (beztego_astrosms_at_wytnijto.alpha.net.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 15:46:09 MET

Witam !

Dostałem zadanie uruchomienia zabytku HP DJ510. Na początku było
OK, przy próbie wydruku "coś" było widać. Nie do końca wszystko,
ponieważ głowica ma swoje lata i jest nieźle pozasychana. Ale po
jakimś czasie drukarka sygnalizuje "Install Print Cartridge".
Objaw taki, jakby przestała widzieć kałamarz. Po załączeniu lub po
resecie - kałamarz odjeżdża w lewo i stosowny LED sygnalizuje j.w.

Moje pytanie - co się mogło stać ? W ciągu minuty nagle coś się
jej "odwidziało" ? Chciałbym móc nabrac jakiej-takiej pewności, że
problem leży po stronie kałamarza, a nie po stronie drukarki. Nie
chciałbym kupić nowy kartridż i przekonać się, że mogę go sobie
wsadzić do ... ;->.

Bardzo proszę o jakąś pomoc - wskazówki uzytkowników tego zabytku.
Jakieś sugestie, porady etc będą mile widziane.

Gdzie mogę dopaść manual do tego sprzętu ? Przekopałem google, ale
nic nie znalazłem.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski