Re: System startowany z dysku w sieci

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 10:59:01 MET

Użytkownik "Lukasz M" <lmaszczyk_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest mozliwosc zeby z ssystem (jakiegos windowsa) na dysku lokalnym
> komputera w sieci LAN ? Szukam jakichkolwiek informacji, na googlach nic
nie
> znalazlem. No chyba ze nie wiem jakie slowa kluczowe podac. :(

Nazywamy to uslugami terminalowymi , jest to mozliwe w Linuxie (np.
Xterminal realizowany przez program XThinPro - wtedy na Windowsie masz KDE z
Linuxa , ale musisz miec jakis system ) , ale nie jest mozliwe w Win .
Rozumiem ze chodzi o boot'owanie z romu karty siec. i dalej z serwera ....
tak moze byc ale w Linux.