Re: problem z klawiaturą w win xp

Autor: Grey Pilgrim (greyp_at_op.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 15:17:39 MET

miałem podobny problem z xp, ale normalnie w czasie użytkowania, nagle się
przełączało, pisze "z" a tu "y". Po resecie wszystko było ok. Powywalaj z
ustawień kalwy wszystkie poza Polski-programisty, wtedy wogóle nie powinno
się pojawiac okło zegarka. Spróbuj też przeinstalować sterownik.

pozdrawiam
Grey Pilgrim