moja K7VZA - nietypowa????

Autor: łukasik... :-/ (my.email_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 02:23:21 MET

jak juz wspomnialem w poprzednim poscie mam plyte glowna K7VZA tylko ze moim
skromnym zdaniem jest ona troche nietypowa...
otoz wyglada na rev.3.0 (porownywalem z wieloma zdjeciami znalezionymi w
necie). bios jest w wersji 3.x nawet ostatnio zrobilem upgrade z wersji 3.2b
do wersji 3.7 i wszystko gra :-)
natomiast na samej plycie, przy nazwie, w miejscu gdzie powinno byc napisane
"rev 3.0" jest mala naklejka z napisem "rev 1.0".
malo tego... wersja 3.0 pozwala na FSB 100MHz lub 133MHz w zaleznosci od
ustawienia jumpera (JP9 i JP10) ale u mnie nie mam mozliwosci przestawienia
zworek na tych jumperach gdyz sa zmostkowane "na stale". jednoczesnie dajac
tylko FSB 100MHz - co jest cecha charakterystyczna K7VZA rev1.0 (tak
przynajmniej wywnioskowalem przegladajac strone ECS)
obecnie pracuje na Duronie 800 ale myslalem na wymiana na jakis szybszy
(niewiele szybszy) tylko ze w takim przypadku to ja juz nie wiem co moge do
tej plyty wsadzic :-) (jaki procesor).
prosze poradzcie cos... czy zetkneliscie sie juz z taka plyta? jaki
najszybszy procesor moge w niej zainstalowac?

z dolu :-) przepraszam za lamerskie teksty ale nie jestem komputerowym guru
:-( a jedynie userem, ktory probuje poglebic swoja wiedze. wiec jesli jest
to mozliwe to prosze - bez zlosliwosci :-)

pozdrawiam wszystkich grupowiczow :-)
lukasz