Re: MSI KT400 + Bluetooth Connector

Autor: p.k (cppp_at_autograf.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 00:25:13 MET

odpowiadajac osobie podajacej sie jako p.k wymyslilem co nastepuje:

> odpowiadajac osobie podajacej sie jako pzi wymyslilem co nastepuje:

> No wiesz... moj angielski mnie ogranicza ale zrobilem/mam co nastepuje:
> Podlaczylem niebieskim kabelkiem sledzia do JBT!( this connector is used
> to connect bluetooth...), innym kabelkiem z tego samego sledzia
> podlaczylem do JLED1 D-Bracket (to te swiatelka co sygnalizuja stan
> bootowania ;) Tak na 100% to nie wiem czy ja mam czy nie bluetooth. Na
> sledzi jest jeszcze jedna szpara na usb i jedna tez na usb ale zaklejona
> jakas naklejka. Moze teraz jestescie w stanie bardziej mi pomoc?

Spac nie moglem wiec kompa rozkrecilem i stwierdzam, ze niechcacy wprowadzilem
Was w blad. Ten kabelek co mial byc wpiety do JBT1 jest wpiety do JUSB1 wiec
sprawa chyba sie wyjasnia: nie mam bluetooth :(

--
pozdrawiam cvieta
GG #1220328