Re: Grzejący się element w starej płycie

Autor: adriansocho (adriansochoUSUN_TO_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 15:26:14 MET

  Ja miałem przymusową przyjemność zapoznania się z wszystkimi szczegółami
tej płyty i trochę procka, bo napięcia i szybkości są ustawiane zworkami. To
jest procek z jednym napięciem ( że niby 3.5 V ), wersja L jest na 3.5/3.3
V. Głupio, że to coś się tak grzeje, jeszcze nie zacząłem podkręcać a jush
kiszka... Jakby co to już pożyczyłem P75 i AMD K6-200 i będę
testował..relacja wkrótce, trzymajcie kciuki :)

--
Adrian
WinXP i no-more-blue-screen