Re: UPS spalił zasilacz?

Autor: Piotr Gogolewski (docent_at_panoramix-net.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 23:31:31 MET

Wskutek reakcji <bspge0.2c0.9_at_Hobby.od.18.lat>
z molekułą Sander powstało:

> No ba, Codegen 300W ma realnie 160-180W,
> a taki np. Enlight 230W ma te 230W ...
Dla odmiany takie NMB 460W montowane w nienadmiarowej wersji SC5200 Intela
(aka Hudson III) mają faktycznie prawie tyle ale żeby nie było nudno kolejne
nowe egzemplarze które dostaję w ramach wymian gwarancyjnych padają w inny
sposób (czyżby jakiś bonus - "poznaj wewnętrzne życie swego serwera"?).
Niezawsze więc teoretycznie dobra firma oznacza dobry produkt, nawet jeśli
ten trzyma się specyfikacji technicznej podanej przez producenta...

> BTW popraw kodowanie.
Pśeplasiam, zapomniałem przełączyć mapę klawiatury (biedny człowiek jest,
gdy przyzwyczajony do prawie-automagicznie-obsłującego-się slrna siądzie
nagle przed czymś pracującym pod MS Win i zachowującym się zgodnie z ogólną
ideą działania systemu, której to nigdy do końca pojąć wstanie nie byłem). :-)

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail docent_at_panoramix.net,pl -s"get pgp" }-