Re: [OT] Lameria i tym podobni

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 22:52:42 MET

begin Krzysztof Szatanik napisał(a):

> Taaaa... tylko gdzie to w oe znaleźć... OE-Quotefix siedzi, sygnaturki
> itp. wszystko pokonfigurowane, a teraz wyszło że ten cham nie chce nagłówków
> dodać, i za cholerę nie mogę go do tego zmusić :(... Jakieś pomysły?

odpowiem brzydko - to już twój problem... :-> w końcu nie jesteś lamerem
:->>>>>
rozpoczynasz kolejną krucjatę o czystość usenetu, zacznij czystki od
siebie

> Btw.: Zmiana czytnika nie wchodzi w rachubę. Mi on odpowiada, jest wygodny i
> już się do niego przyzwyczaiłem...

a niektórzy się przyzwyczaili do złych sygnaturek, błędnego cytowania,
pisania nie na temat - dlaczego są gorsi od ciebie?

zresztą w OE jest kupa innych błędów - czy poprawiłeś je wszystkie?

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl