Re: Nie moge sie zdecydować !

Autor: Grey Pilgrim (greyp_at_op.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 15:14:13 MET

Użytkownik "Darek" <darim_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
>
> Nie moge sie zdecydowac między zestawami:
> 1. AMD Athlon XP 2500+ Barton FSB333 box na płycie ASUS A7V600 ViaKT600
Sata
> Raid AGPx8 Lan Atx
> 2. Intel Celeron 2,6 FSB400 Box na płycie ASUS P4V800-X Via PT800 Sata
Raid
> AGPx8 Lan Atx
>
> Różnica w cenie to 180 zł na korzyść Celerona - ale przy pułapie całego
> zestawu na poziomie 4,4 tys. to żadne pieniądze więć co wybrać?
>
> KOmputer ma być do multimedialnego zastosowania domowego - np. DVD,
> obróbka zdjęć może zgrywanie filmów itd ale nie do grania w gry.
>
> Prosze o doradzenie
> POzdrawiam,
> d.

Jeśli wszystko będzie działać bezkonfliktowo to w codziennym użytkowaniu nie
zauważysz różnicy. Ja bym wybrał z sentymentu Athlona, jakoś nigdy nie
mogłem ścierpieć, że Celerony (podobnie zresztą jak Durony) to pełne
Pentiumy z przepalonym co nieco, żeby było taniej.

pozdrawiam
Grey Pilgrim