KT600 i Radeon 9100

Autor: Krzysztof Urbanski (krzysztof-u_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 22:22:42 MET

Mam Radeona 9100 i planuje zakup plyty glownej na chipsecie KT600
konkretnie: Gigabyte'a GA-7VT600-1394. W instrukcji pisze ze plyty
na KT600 nie wspolpracuja z kartami graficznymi na AGP x2, tylko z x4 i x8.
Chodzi o to ze starsze karty wymagaja 3,3V, a nowsze czyli x4 i x8, 1,5V.
Na pudelku od mojego radeona pisze tylko AGP x2/x4, wiec chcialbym sie
dowiedziec czy bedzie mi ta karta chodzila z nowa plyta glowna.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Urbanski