Re: Monitor 17' - do 700 zl

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 21:13:16 MET

Użytkownik "Raf" <raf_n1_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> ci
>
> :) Zlosc pieknosci szkodzi :) A pytalem sie dlatego, ze nie mam
najlepszego
> zdania o "KS". Ale dzieki za odpowiedz.
> Pozdrawiam

hehe dobra juz ok ;) za 2 tyg wybieram sie z wojem na zakupy na Warszawska
Gielde Komputerowa i wlasnie te 3 pierwsze monitory bede brac pod uwage
(pewnie Liteon kupie)
 bo mniej wiecej 600-700 zl chce on przeznaczyc na takowy. Z tego co
pamietam to tylko Chip'a testy byly wysmiewane i krytykowane przez
grupowiczow na Komputer Swiat nie trafilem a tam jest wszystko jak na dloni
przynajmniej parametry sa podane.