Re: Watpliwosci co do zasilacza

Autor: klaudekk_at_op.pl
Data: Mon 29 Dec 2003 - 19:56:15 MET

> Wiele zalezy od tego jakiego masz kompa. Jezeli jest to "stry" komp o
> mniejszym zapotrzebowaniu energi kupowanie 400W zasilacza za kij wie ile
> mija sie z celem - wystarczy najtansza 300 lub nawet 230 W.

 Na razie jest on jeszcze stary, mam zamiar odmlodzic go nie do poznania :)
 Zostanie po starym tylko obuowa. I to w niedlugim czasie. Gdyby stary zasilacz
 nie zaczynal siadac poczekalbym jeszcze troche i zlozyl calego kompa.

 Wez tez pod
> uwage, ze w zasilaczy inpulsowym nizszy pobor mocy oznacza wyzsze napiecia
> na koncowkach. Jezle przesadzisz....

 To wlasnie pominalem :( Jak to wlasciwie z tym by bylo? Stary orginalny
 mial 185W na naklejce.

> Kupowanie zasilaczy za kilkaset zł to tez pomylka te dostepne za 60-80zł sa
> rownie dobre.

 Znaczna wiekszosc grupowiczow o ile nie prawie wszyscy sie z tym nie zgadzaja.
 Wiadomo ze wydac dwa razy tyle za ze tak powiem "to samo" nie jest latwo, ale
 straty jakie mogly by byc .... ???

 pozdrawiam
 klaudek