Raz startuje, raz nie

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 14:57:35 MET

Vitam

Mam problem z diagnoza co jest nie tak. Plyta Shuttle MV17 ze zintegrowana
grafika, procek Celeron 633, 64 MB na sdram'ach.
Niekiedy wiesza sie na POSTcie przed samym "verify DMI pool data", niekiedy
startuje komp a monitor zostaje w trybie stand-by, niekiedy startuje
wszystko ok. Nie stwierdzilem w tym zadnej prawidlowosci, cyklicznosci czy
czego tam jeszcze ... Nie znieniam ustawien tylko kolejne restarty, 20 razy
wystartuje, pozniej 5 razy pod rzad nie, albo naprzemiennie 1 OK, 2 razy
gleba, 2 razy OK, gleba, OK, OK, gleba ...
Przetestowalem wiekszosc sensownych w/g mnie ustawien BIOSu, wymienilem kosc
pamieci na 100 % dzialajaca, dolozylem na 100% dzialajaca grafike na agp,
poluznilem srobki dokrecajace plyte do obudowy ... bez skutku (chociaz po
wymianie pamieci jakby czesciej startowal poprawnie, ale moze to przypadek)
Koncza mi sie pomysly ....
Moze ktos z szanownych grupowiczow mial taki problem lub ma jakis pomysl
Dodam ze BIOS jest najnowszy, wszystkie elementy sa wyczyszczone, a komputer
dzialal poprawnie ... tzn. wyzej wymienione objawy nie zaczely sie od
wymiany/dolozenia jakiegos elementu do zestawu ...

Z gory dziekuje za odpowiedzi

PS. Wlasnie zabieram sie do podmianki zasilacza, chociaz watpie w
skutecznosc ....

Pozdrawiam:
Syco