błąd CDR101 - co za czort?

Autor: Krzysztof Kudłacik (nobody_at_nobody.org)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 18:59:35 MET

Zabrałem się za rozbudowę komputerka córy ... dodałem nowy dysk. No i pora
zainstalować system (tu: W98SE). Więc chcę odpalić boota z CDromu. I tu się
pojawia qpa. Oto butowalny CD startuje - pojawia się pierwszy ekran
powitalny instalatora ... daję enter ... i qpa. Pojawia się komunikat:
"CDR101: błąd odczytu z napędu D:" Jak to naprawić?
Poguglałem i pierwsza wskazówka to że może być mocno zabrudzony czytnik.
Więc na miejsce czytnika LGx32 (który jest w kompie o którym mowa) montuję
w 100% sprawny CD-R/RW Liteona z mojego własnego komputera. I nadal ten sam
komunikat: CDR101 .... zwykły opad szczeny ... Proszę o poradę: co z tym
zrobić? Jak to naprawić?
Dodam, że chodzi o płytę ASUSA na VIA, LGx32, Athlon 1GHz.
Kabelki są wetknięte należycie ... jedyne, co mi przychodzi na myśl, to, że
może padł właśnie kabelek ... ale mogę go wymienić dopiero jutro ...

--
.:. miniFAQ dla 40tude Dialog http://dialog.born66.net
GH/GP/GSS  d-  s:+  a36  C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP+