Re: pasta ceramiczna

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 17:32:55 MET

Niejaki(a): Użytkownik z adresu <gizbucha_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> Witam i od razu pytam:)
>
> Czy ktos z szanownych grupowiczow stosowal takowa paste????
>
> ponoc nie jest to typowa pasta do proca, ale jest BARDZO skuteczna:)

A czy ceramika przypadkiem nie jest izolatorem?! ;-) Bo np. w promach
kosmicznych ceramika używana jest do izolowania termicznego. W przypadku
proców i ich chłodzenia chyba nie chodzi o izolowanie termiczne
radiatora od procesora tylko o zwiększenie między nimi przepływu energii
cieplnej ;-) Mogę się mylić, więc jakby co to proszę mnie poprawić.

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz