ASUS CUV4X i MSI FX5200

Autor: Tomcio (tom_asiol_at_gazeta.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 17:27:02 MET

Mam pytanko związane z zakupem nowej karty graficznej do mojej płyty
głównej. Płyta nie jest rewelacyjna jak na obecne czasy ale posiadam P3 1GHz
i nic więcej mi nie potrzeba. Natomiast mam kartę graficzną MSI GForce
4MX440 i chciałbym ją zmienić na coś lepszego. Zmieniam ją dlatego, że
chciałbym żeby nowa karta miała wejście i wyjście VIDEO do obróbki. Myślałem
sobie, że zakupię coś szybszego niż posiadam np. MSI GForce FX5200 128MB
vivo. Chciałbym się zapytać czy ktoś ma na takiej samej płycie jak ja taką
kartę oraz czy moja płyta obsłuży taką grafikę. Z góry dziękuję za każdą
pomoc.