Re: PIV vs Athlon

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 16:56:10 MET

Dnia 2003-12-29 16:45, Użytkownik Sander napisał:

> Takie "wojny" są dla mnie dziecinne ...
> Każdy ma co lubi, lub na co kogo stać.
> Kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje.

tez uwazam to za dziecinade, a wlaczylem sie do tej dyskusji tylko z
jednego powodu... gosc, z ktorym dyskutowalem napisal, ze komputery na
platformie AMD sa totalnym szjasem nie nadajacym sie do uzytku ze
wzgledu na niekompatybilnosc sprzetowa i programowa i czeste zwisy
systemow operacyjny... niezaleznie jaki to system.

jest to oczywista nieprawda i takie ploty z kosmosu trzeba dementowac...
takie informacje czytaja tez inni uzytkownicy, ktorzy nie maja zbyt
duzego pojecia o sprzecie, a chcieliby miec dobrego kompa za dobre
pieniadze... czytaja i pozniej wierza w takie bzdetki... a czesto
powtarzaja.

i zeby ktos nie pomyslal, ze gloryfikuje tu platforme AMD... nic
podobnego... rozwiazania Intela sa bardzo dobre, ale tez drogie... wcale
nie gorsza, a tania alternatywa jest AMD.. tylko tyle.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |