Re: Pasta z tlenkiem srebra

Autor: Jack (fjacek_at_go2.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 14:50:55 MET

Witam, ostatnio to przerabiałem :-)) i poszło idealnie
nie do "poznaki" wręcz - dowiedziałem się na grupie nawiasem mówiąc.

Jest takie cudo do czyszczenia głowic drukarek jak Printer 66 w białej
puszce i z nakładaną plastikową rureczką - wali pod ciśnieniem i samo złazi.
PS Uważaj na te kołeczki z gąbki żeby nie poszły razem z tym.

> Po czyszczeniu (jako, że jest to elektronika) musisz
Kilka sekund i paruje :-))

Pozdrawiam
Jacek