Re: samsung 173B

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 15:27:31 MET

Użytkownik "FORD" <gfgf_at_gfgf.com> napisał w wiadomości

> Po miesięcznych doswiadczeniach z Samsungiem 173T, stwierdzam, ze jest
super
> ostry obraz.

Kazdy nawet najbardziej badziewny LCD ma super ostry obraz, zwlaszcza przez
zlacze DVI

> W końcu Samsung produkuje 70% matryc.

To nie prawda. Jest kilkadziesiat rożnych firm produkujacych matryce.
Niemniej jednak Samsung produkuje ich duzo.

> Nie znam modelu 173B, ale mysle, że powinien byc tak samo dobry.

Tez nie znam ale wydaje mi sie ze lepiej jest kupic porzadna 15 (zlacze DVI,
Duzy kat widzenia-najlepiej 170st-tak jak CRT, niski czas reakcji, wysoki
poziom kontrastu-conajmniej 1:450) niz badziewna 17 ktora bedzie cie wqrzac
po bardzo krotkim czasie... Kolega piszacy o 173T ma wlasnie panel o
b.dobrych parametrach. Jak jest z 173B nie wiem..
Poza tym Samsung ma zla reputacje-padniete piksele (i tu jedna rada dla
ciebie-kupuj monitor z wystawy a nie z magazynu bo padniete piksele jak maja
sie pokazac to pokaza sie w pierwszym tygodniu uzytkowania a wtedy nikt juz
ci nie wymieni panela. Poza tym monitory jak stoja na wystawie to sa co
jakis czas wymieniane-raz na tydzien, na 2 tygodnie)
Wiem ze latwo mi mowic ale sam mam EIZO l557 ale to wydatek rzedu 2800 (i
wydaje mi sie ze taniej na dzien dzisiejszy nie kupisz porzadnej 17).
Pozdrawiam
Wojtek