Re: UPS spalił zasilacz?

Autor: Piotr Gogolewski (docent_at_panoramix-net.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 14:02:04 MET

Wskutek reakcji <hvhuuv4nv9avo3chuluk7serfgeuk3vivi_at_behind.the.shadows>
z molekułš Sztoker <okultos_at_op.XXX.pl> powstało:
[...]
> 1. zasilacz był podłączony pod UPS-a (500 VA), też bardzo starego, który
> teraz z niczym nie chce już współdziałać i tylko piszczy. Czy to
> możliwe, aby awaria UPS-a wykończyła zasilacz?
Z góry przepraszam za głupie pytanie, ale czy sprawdziłeœ bezpieczniki?

> 2. wygrzebałem w rupieciarni niejakiego Feel-a 250W. Ponoć to badziew,
> ale napięcia trzyma super stabilnie, a póki co nic lepszego nie kupię.
> Niepokoi mnie tylko, czy pociągnie on na dłużej taki zestaw: P3 933,
> Matrox G400, 512 RAM, 2xHDD 5400. Chyba nie powinno być większych
> problemów?
Ucišgnšć MSZ powinien, pytanie jak ma się moc rzeczywista tego zasilacza do
znamionowej (i jakie ma chłodzenie). Czasem "250W" zasilacz jest wstanie
więcej ucišgnšć niż "niby 300W".

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail docent_at_panoramix.net,pl -s"get pgp" }-