Re: DVD na PC - problemy

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 13:29:15 MET

Dnia 2003-12-29 13:18, Użytkownik Amnesiak napisał:

> Możesz coś więcej o tych sprzętowych dekoderach?

to jest dodatkowa karta rozszerzen na pci... wsadzasz do kompa
instalujesz i pieknie odtwarza DVD za pomoca wlsanych chipow... dziala
chyba nawet na pentium 166
nowego raczej nie kupisz... i nie wiem za bardzo gdzie to szukac teraz
wiec podaje linki do allegro... reszta nalezy do ciebie :-)

|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |
|   GG 1343214   | ICQ 153770834 |